Якщо вам набридло, що ваш бізнес перебуває у постійному “застої”, впевнені, ця стаття буде корисною для вас! Сьогодні ми хочемо поділитись з вами одним рішенням, яке здатне автоматизувати бізнес-процеси та привести вас до х2 прибутків. Інноваційна технологія, яка підкорила серця тисячі українських підприємців має назву CRM-система, а її користувачі є справжніми щасливчиками! SITNIKS CRM – це сучасна українська CRM, оптимізована для instagram-бізнесу, маркетплейсів, інтернет-магазинів та продажів у чатах. Ця система забезпечує комплексне управління продажами та автоматизацію бізнес-процесів, інтегруючи всі канали комунікації в єдиний потік даних.
ЯКИМ ЧИНОМ CRM-СИСТЕМА ЗБІЛЬШУЄ ПРИБУТКИ БІЗНЕСУ:
- Централізація даних. Перше, що допомагає компаніям наблизитись до бажаного рівня доходів, це автоматичний збір та зберігання даних у єдиній системі. Менеджерам магазину не потрібно власноруч збирати інформацію про клієнтів з різних джерел, що зазвичай щоденно “з’їдає” понад 2 години робочого часу, варто лише зробити пару кліків і всі дані, як на долоні.
- Сегментація клієнтів. CRM-система дозволяє розподіляти споживачів на групи за віком, статтю, географічним положенням, поведінковими характеристики, уподобаннями та частотою покупок, що надає змогу створювати більш цільові маркетингові компанії та надавати персоналізоване обслуговування відповідно до потреб клієнтів. Персоналізація здатна на 80% збільшити ймовірність здійснення продажу та позитивно впливає на лояльність до бренду. За даними досліджень HubSpot, споживачі, які отримали персоналізовані пропозиції схильні здійснювати на 20-30% більше покупок.
- Управління складом. SITNIKS CRM надає потужні інструменти для управління складом, дозволяючи вести точний облік товарних запасів, стежити за залишками та організовувати ефективне зберігання. Використовуючи інноваційний інструмент ви завжди будете в курсі кількості запасів, зможете отримувати автоматичні сповіщення про потребу поповнення складу та матимете змогу назавжди забути про витрати на нерентабельні товари.
- Автоматизація комунікацій. CRM забезпечує автоматизацію повідомлень про статуси доставки та зміни у замовленнях, знижуючи час на рутинні завдання. Автоматизація здатна звільнити час співробітників на інші, більш важливі задачі, що дозволяє націлити увагу саме на продажі.
- Інтеграція зі сторонніми сервісами. Надійна інтеграція з лідируючими українськими поштовими сервісами, такими як Нова Пошта та УкрПошта, спрощує процеси оформлення замовлень та доставки, а також автоматизує такі процеси, як створення ТТН, сповіщення про зміни у замовленні та ін.
- Платіжний модуль. Інноваційний платіжний інструмент Sitniks Pay, що вмонтований прямо у ваші чати в Instagram, перетворює соціальні мережі на ефективні торговельні майданчики, забезпечуючи зручність та безпеку транзакцій.
- Мобільний додаток. Зручне управління бізнесом можливе з будь-якого місця завдяки мобільному додатку, доступному для iOS та Android. Додаток має широкий спектр функцій, дозволяє спілкуватися з клієнтами у чатах, змінювати статуси, відстежувати залишки на складі та створювати звіти, маючи при собі лише смартфон.
SITNIKS CRM – це сучасне рішення для автоматизації бізнесу, яке має широкий ряд функцій, пропонує гнучкі тарифні плани та здатне підвищити продажі вашого магазину. Використовуючи інноваційний інструмент, ви можете назавжди забути про “злив” лідів, а лише насолоджуватися оптимізованою діяльністю, яка щоденно приносить результати. Скористайтесь безкоштовним пробним періодом (14 днів) та ознайомтесь з кожного функцією окремо. Не варто гальмувати, ваш бізнес заслуговує на більше!