Диджитал-маркетинг охоплює широке коло задач, у якому викристалізувались різноманітні напрями: SMM, SEO, PPC та багато інших. Кожен з них забезпечує просування в окремому сегменті. Поєднує їх між собою, координує та коригує, створюючи цілісний потужний механізм, директор з маркетингу. Він розбирається в усіх аспектах, має системне мислення та нескінченний запас оптимізму та натхнення, якими заряджає всю команду. Директор з маркетингу — це не талант, а кропітка щоденна робота, в основі якої лежить навчання. На курсах академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts готують прогресивних спеціалістів з маркетингу, які вміють працювати за новітнім підходом Data Driven. Записатися можна за посиланням https://webpromoexperts.net/ua/courses/cmo.

Задачі директора з маркетингу та місце Data Driven у їх виконанні
Керівник маркетингової команди задає вектор руху. Саме він генерує ідеї, визначає цілі та формує стратегію їх досягнення. Конкретизувати такі обов’язки можна через певні види робіт:
- дослідження ринку, аналіз конкурентів, аудиторії;
- розробка механізмів стратегічного та оперативного рівня;
- формування бюджету, системи КРІ, поточний контроль результатів, підготовка звітності;
- організація роботи команди та підрядників.
В основі всіх процесів лежить цілепокладання, яке можливе лише на базі ґрунтовного ринкового дослідження. Саме тут і потрібен підхід Data Driven. Він передбачає ретельну роботу з інформацією про цільову аудиторію та конкурентів з метою вибору цінних, дієвих, актуальних способів просування товару. Завдяки сучасним інструментам та алгоритмам збору даних в мережі Інтернет, маркетологи можуть дізнатися значно більше, ніж класичні демографічні ознаки: рівень платоспроможного попиту та регулярність користування сайтом компанії.
Відтепер можна відстежувати поточні зміни в поведінці, рішеннях користувачів, що одного разу потрапили у коло цільової аудиторії, та нативно пропонувати їм свій продукт чи нагадувати про бренд. Data Driven переводить таргетинг на якісно новий рівень, перетворюючи комунікацію зі споживачами з точкової на неперервний логічний потік.
Для директора з маркетингу це означає суттєво підвищене інформаційне навантаження, проте збільшує шанс на створення чіткої цілеспрямованої стратегії без перевитрат коштів на зайві, непродуктивні заходи.
Щоб користуватися таким підходом, необхідно розвивати власні аналітичні та технічні навички, а також уважно добирати фахівців у команду, акцентуючи допитливість та жагу до вдосконалення серед особистих якостей. Підхід Data Driven дозволяє конкретизувати параметри оцінки ефективності маркетингових заходів та об’єктивізувати ROI, чітко визначаючи результати роботи своєї команди.