Ювелірний бренд Bvlgari запросив американську актрису Зендею знятися у рекламі нової колекції прикрас. Зірка «Дюни» та «Челленджерс» відповіла на запрошення згодою.
У рекламі нової колекції італійського ювелірного бренду актриса постала у довгій сукні тілесного відтінку з глибоким декольте, розрізами до стегна та туфлях на високих підборах. Під час зйомок на старовинних вулицях Риму волосся Зендеї розвивалося на вітрі.
Зендея є амбасадором італійського ювелірного бренду. Під час зйомок реклами вона приміряла кілька розкішних кольє вартістю близько 1 млн. USD. Найбільше фанатів актриси вразило масивне намисто. Інкрустовані діамантами золоті кульки, пов’язані між собою сіткою з рожевого золота, виглядають досить незвичайно. У Bvlgari стверджують, що, незважаючи на громіздкість, намисто зручно носити.
Рекламна кампанія отримала назву Eternally Reborn. У ній відображено прагнення до оновлення. Крім Зендеї, глобальними послами італійського ювелірного бренду є актриси Енн Хетеуей та Лі Фей.