Редуктор бензинового двигуна потрібен для передачі крутного моменту від двигуна до колес. Ці види редукторів вважаються знижуючими. Тобто, за рахунок внутрішнього механізму, він знижує оберти на виході за допомогою передачі моменту, що крутить, через шестерні або ланцюг. Трансмісія квадроцикла може складатися з різних компонентів, наприклад, передача моменту за допомогою понижуючого редуктора, у свою чергу, вони можуть бути шестерним і з ланцюговою передачею, і з прямою передачею від колоколу зчеплення через ланцюг на задню вісь квадроцикла. Ланцюговий редуктор має передатне число 3:1, він передає обертання з колоколу через ланцюг на провідну зірку редуктора. Редуктор з шестерною передачею має передатне число 5:1, він передає обертання з колоколу через шестерні всередині нього на провідну зірку. Так само слід звертати увагу на провідну зірку. Чим вона менша і має менше зубів, тим тяга квадроцикла буде більшою і зможе справлятися з бездоріжжям, підйомами і так далі. Якщо зірка більша діаметром і має велику кількість зубів, то швидкість квадроцикла буде вищою, проте знизиться тягове зусилля. Виходячи із цих даних, потрібно розуміти, який редуктор для бензинового двигуна квадроциклу вам необхідний. Дана деталь трансмісії встановлюється, в основному, на двигуни об’ємом 50 кубічних сантиметрів і може використовуватися в будь-якій техніці, як транспорт у вигляді квадроциклів, мопедів, велосипедів, так і в садовій техніці, наприклад, бензотримери, бензопили і так далі. Як і будь-яка запчастина, редуктор вимагає за собою догляду, тому рекомендовано в кінці сезону його розбирати, чистити від сторонніх предметів, бруду, піску і змащувати його в іншому випадку, внутрішній механізм може швидко вийти з ладу.
Також важливою деталлю трансмісії є колодки зчеплення. Вони повністю з’єднують рухомий ланцюг подій. Колодки зчеплення в процесі експлуатації зношуються і їх потрібно своєчасно змінювати, щоб уникнути нестачі зчеплення та повноцінної роботи трансмісії квадроцикла.
Також слід приділяти увагу таким витратним матеріалам, як зірки, пружини колодок, болти редуктора і стопорні кільця. Всі ці деталі, як правило, коштують не дорого, проте якщо своєчасно не усунути проблеми, пов’язані з цими дрібними запчастинами, можна в подальшому зіштовхнутися з більш серйозними проблемами, які можуть призвести до виходу з ладу не тільки редуктор, але й сам двигун
Види редукторів для бензинових двигунів
Автор: Ірина Клеменко, Рубрики: шоу-бізнес, свята, мода, краса