Фірмовий стиль необхідний для формування впізнаванності компаній. З ним складається бажаний образ бренду, створюються його імідж та історія. Крім того, він допомагає клієнту помічати продукти або послуги серед конкурентів. Також це єдиний візуальний стиль у товарах, рекламі та різноманітних матеріалах дозволяє заощадити час та ресурси на їхню розробку: дизайнери використовують готові компоненти та концепти, їм не потрібно виготовляти з нуля кожну нову деталь.
Коли потрібно застосовувати фірмовий стиль для бренду?
Якісна розробка фірмового стилю спрощує встановлення зв’язків з клієнтами та підвищує популярність компанії. Створення візуальної системи – логічний крок після засування самого бренду. Після вивчення ринку конкурентів слід спроектувати індивідуальну стратегію задля максимальної пізнаванності фірми. Також до неї вдаються, коли важливо актуалізувати наявну компанію. Чим довше організація існує без змін, тим більша розбіжність між тим, що бренд пропонує, що він каже та як виглядає.
Розробку нового фірмового стилю або логотипу розумніше довірити спеціалістам, які займаються цим довгий час. Вони ретельно вивчать сферу вашої діяльності, побажання та нададуть варіанти, серед яких ви оберете найбільш відповідний вашим вимогам, а також політиці підприємства. Щоб врахувати всі ключові нюанси, на початку дизайнер або інший професіонал попросить заповнити анкету чи відповісти на запитання при зустрічі.
Елементи фірмового стилю
Всі проекти унікальні, та в залежності від багатьох факторів список буває як доповненим, так й скороченим. Проте, максимально поширеними елементами виступають:
- логотип;
- фірмові кольори;
- шрифт;
- графіка.
Логотип (знак) – головна деталь фірмового стилю, яка майже на всіх носіях. Логотип може бути шрифтовим, у вигляді окремого графічного знака, або поєднувати обидва способи. Відповідні кольори формують враження та думку про організацію (спокійний, агресивний, технологічний), виокремлювати його продукти. За допомогою шрифту легко визначити стиль компанії. Ринок безкоштовних шрифтів існує, але знайти потрібний складно. В такому випадку рекомендується придбати готове рішення або розробити власний, тоді бренд буде точно відомий аудиторії.
Фірмова графіка – це візуальні елементи, що доповнюють стиль. Мова йде про візерунки, об’єкти, градієнти та інші складові. Вона дозволяє урізноманітнити та пожвавити індивідуальність, побудувати комунікацію з клієнтами.