З більш ніж 2 мільярдами щомісячних активних користувачів і алгоритмом, що постійно змінюється, виділитися і досягти довгострокового успіху в Інстаграм може бути непросто. Одна з найсерйозніших проблем, з якою стикаються творці контенту та маркетологи в Інстаграм, незалежно від їхньої ролі чи ніші, — це боротьба за те, щоб їхній контент побачила цільова аудиторія.
Незважаючи на значні зусилля та створення високоякісних постів у соцмережах, багато хто спостерігає, що їх контент не досягає того рівня аудиторії, який був раніше або якого, на їхню думку, він заслуговує. Відсутність видимості призводить до розчарування та заважає ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією в Інстаграм.
В умовах постійно змінного маркетингового простору соцмереж важливо розробити стійку стратегію Інстаграм, яка дозволить вам ефективно працювати з цільовою аудиторією і не вичерпати себе. Далі ми поділимося порадами про те, як автори контенту та власники бізнесу можуть максимізувати свою присутність в Інстаграмі.
Підключити бізнес-профіль Instagram
Це перший крок, без якого подальші дії не мають особливого сенсу. Якщо ви хочете залучати потенційних клієнтів, вам потрібно переключити звичайний аккаунт на бізнес-профіль. Вам відкриються функції, недоступні у звичайних користувальницьких акаунтах:
налаштування кнопок зворотного зв’язку: пошти, телефонного номера, схеми проїзду;
вказівка сфери діяльності бренду;
статистика переглядів, додавань в закладки, накрутка підписників https://socials.com.ua/client.php?str=new_order&network=instagram&usl=165&name=instagram-followers-nakrutka;
запуск та відстеження ефективності реклами.
Перехід на бізнес-профіль доступний у налаштуваннях у розділі «Акаунт».
Використання хештегів
Щоб із самого початку просигналізувати алгоритм про особливості нового посту, використовуйте релевантні хештеги. Оптимально – від 5 до 10, максимум – 30. Вказувати хештеги можна не лише у підписі, а й у повідомленні. Врахуйте, що додавання найпопулярніших хештегів навряд чи збільшить охоплення, якщо у вас новий блог. Рекомендується використовувати нішові хештеги, пов’язані з певним пабліком, локацією або типом діяльності. Наприклад, замість популярного #море (25 млн постів) додайте менш поширений #дайвінг (420 тис.). Так користувачі швидше побачать вашу посаду через «Цікаве» або через підписку на хештег.
З хештегами пов’язаний один з головних страхів блогерів-початківців, який в даному випадку можна відстежити, – тіньовий бан (shadow ban). Офіційно Інстаграм не підтвердив та не спростував існування такого типу цензури. Адміністрація використала формулювання, що деякі пости одержують менший охоплення, тому що передплатники не встигають все переглядати. Проте тіньовий бан відноситься не тільки до показів передплатникам, але й до охоплення через хештеги, про що адміністрація соцмережі поки що замовчала.
У Посібнику спільноти Інстаграм написано, який тип вмісту заборонено розміщувати. Багато блогерів стверджують, що є автоматична цензура, яка розпізнає небажаний контент. Можна зрозуміти адміністрацію Інстаграм: такі способи дозволяють соцмережі не перетворитися на Snapchat, де все можна, але де неможливо знайти акаунти великого бізнесу (тобто великих рекламодавців).
Імовірно, тіньовий бан використовується, щоб не показувати публікацію за вказаними хештегами. Наприклад, ви модель, яка експериментує з оголеною натурою. Ви буквально дотримуєтеся правил Керівництва, але деякі пости не отримують переглядів за межами кола передплатників. Це означає, що алгоритм не блокує пост, тому що ви не порушили правила, але все ж таки алгоритм вважав вашу фотографію занадто відвертою.
Абсолютна більшість авторів ніколи не зіткнуться із shadow ban. Але якщо ви вважаєте, що охоплення деяких постів підозріло низьке, перевірте: чи відображається пост по хештегах. Алгоритму достатньо кількох хвилин, щоб ухвалити таке рішення. Якщо при переході по хештегу ви не бачите його у вкладці «Недавні», краще відразу видалити пост і надалі відмовитися від розміщення такого контенту.